بازدید 196
اصغر لطفی 200 روز پیش 10
بدون دیدگاه

نانو سبزآوران طوبی

نام شرکت: نانو سبزآوران طوبی

نوع شرکت: دانش بنیان

مدیرعامل: دکتر مریم نگهبان (فوق دکتری نانو)

اعضای تیم دانش بنیان : خانم مریم نگهبان- خانم الهام حاج ملاعلی – خانم هاجر زکی

عقل

محصولات تولیدی: آفت کاش های گیاهی

شرکت نانو سبزآوران طوبی با استفاده از اساتید نخبه موسسه تحقیقات گیاه‌پزشکی و کارشناسان پژوهشی متخصص و با تجربه در جهت رفع نیازهای راهبردی کشور آغاز به کار نموده است.

رسالت اصلی شرکت طوبی حفظ سلامت انسان، دام و محیط زیست از طریق تولید آفتکش های گیاهی سازگار با محیط زیست برای کنترل آفات کشاورزی و دامی می‌ باشد. به عبارت دیگر کنترل آفات توسط ترکیبات عاری ازسموم شیمیایی در سرلوحه برنامه‌ های این شرکت قرار دارد.

این شرکت با استفاده از فناوری‌ های نو در عرصه کنترل آفات با قابلیت تلفیق با کنترل بیولوژیک موفق به عرضه محصولات جدیدی شده است. استفاده از آفتکش‌ های بیولوژیک و گیاهی به همراه سایر روش‌ های کنترل بیولوژیک گامی بزرگ در تولید محصولات کشاورزی سالم به شمار می‌ رود. حشره‌ کش‌ های گیاهی تهیه شده از انواع مواد موثره گیاهی می‌ باشند که با فرمولاسیون نوین می تواند ضمن حفظ خاصیت مواد موثره خود در محیط؛، کارایی بالایی در کنترل و مدیریت آفات کشاورزی داشته باشد. از محصولات تجاری این شرکت تحت عنوان آفتکش گیاهی لیکو پست و فیتوتوکس معرفی شده‌‎اند. این ترکیبات به دلیل اثرات حشره‌کشی روی آفات مختلف و خطرات کم آن برای انسان و پستانداران جایگزین مناسبی برای سموم شیمیایی در کنترل آفات محسوب می‌شوند.