چگونه هوش مصنوعی باعث بهبود عملکرد زنجیره تامین تولیدکنندگان مواد غذایی میشود
“دارلینگ” می گوید که هدف نهایی شرکت او تامین ابزارهایی مانند هوش مصنوعی است تا سازندگان را در هدایت موثر زنجیره های تامین یاری دهد.
چندین شرکت مواد غذایی و آشامیدنی در سالهای اخیر برای تولید محصول جدید از هوش مصنوعی استفاده کرده اند.
سال گذشته برند “مارس” برای تولید محصولات گیاهی وارد همکاری با شرکت علوم زیستی “PIPA” شد. در ماه آوریل، غول نوشیدنیAB InBev یکی از محصولات جدید خود را به بازار معرفی کرد که طعم آن با استفاده از هوش مصنوعی و پس از امتحان کردن ترکیب میلیونها طعم انتخاب شد.
“دارلینگ” می گوید هوش مصنوعی یک تغییر دهنده بازی است اما خروجی های آن فقط براساس ورودی ها تعیین و به نتیجه می رسد. لذا این ابزار مجرایی است که به شرکت ها کمک می کند تا به سمت دستیابی و تحقق اهداف خود حرکت نمایند.
چگونه فناوری می تواند انتشار گازهای گلخانه ای را کاهش دهد
بنابه نظر “دارلینگ” شرکت هایی که به دنبال کاهش ردپای کربن خود در دهه آینده هستند، به ویژه انتشارات غیرمستقیم نوع ۳ که ناشی از حمل و نقل مواد و ضایعات می باشد و ۸۷ درصد از انتشارات صنعت را تشکیل می دهد، برای کمک به کشف مکان هایی که می توان در آنها سرمایه گذاری مناسبی را انجام داد، به هوش مصنوعی روی خواهند آورد.
نظرات کاربران