بازدید 109
پدیده زارع 180 روز پیش
بدون دیدگاه

خودکفایی کشور در تولید محور جلوی تراکتورسنگین

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل گروه صنعتی تراکتورسازی ایران، مصطفی وحیدزاده افزود: بومی‌سازی و تولید داخلی محور جلو برای کشور و تراکتورسازی حائز اهمیت بود که به همت متخصصان تراکتورسازی برای نخستین بار در ایران اسلامی و در کمتر از یک سال گذشته با سرمایه گذاری معادل 4 هزار میلیارد رالر توانستیم، به تکنولوژی تولید این محصول دست پیدا کرده و زمینه اشتغال 60 نفر را نیز فراهم کنیم.

وی بیان کرد: با راه اندازی خط تولید این محصول با ظرفیت 500 دستگاه از خروج ارز به میزان بیش از 1 میلیون دلار در سال از کشور جلوگیری خواهد شد.

مدیرعامل گروه صنعتی تراکتورسازی ایران کاهش بهای تمام شده و افزایش مزیت رقابتی، صرفه جویی ریالی به مبلغ 116میلیارد رالت را دیگر مزایای دستیابی به تکنولوژی تولید محور جلوی تراکتور سنگین در تراکتورسازی اعلام کرد.

گفتنی است تراکتورسازی ایران هم اکنون با 12 شرکت اقماری که 8 شرکت در تبریز، 2 شرکت در خارج از آذربایجان شرقی و 2 شرکت در بیرون از مرزهای ایران اسلامی، بزرگترین تولید کننده ماشین آلات کشاورزی و تراکتور از 35 تا 150 اسب بخار در کشور می باشد که در حال حاضر 99 درصد نیاز کشاورزان کشور به تراکتور را تامین و بالغ بر 45 میلیون دلار ارز آوری طی سال گذشته از محل صادرات انواع تراکتور، موتور، قطعات ریخته و … برای کشور داشته است.

http://tractornews.ir/News/Index/60388

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.